Trött tjej!

Snälla gud låt mig sova lite till... Igår var en galen dag på jobbet, det är hockeycup här i Enköping så hotellet är helt fullbokat. Och jag hann inte ens komma hem igår innan jag skulle åka iväg igen så jag har ens inte fått vila upp mig efter gårdagens stress. Men det är okej, jag tror det kommer vara lite lugnare idag. Jag ska även gå en sväng på stan när jag slutat idag för att leta hårfärg och nya festkläder. Hoppas jag hittar något jag gillar, trots att jag är ledig tisdag-onsdag kommer jag nog inte hinna åka till Uppsala.
Nu ska jag sova ett par minuter innan jag springer iväg till jobbet, ni får ha en finfin söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv: Jo det ser rätt svårt ut XD Men jag antar det är enkelt om man kan det ^^

2012-03-25 @ 09:35:09
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha åh vilken härlig dröm, det var nog inte mina kanelbullar du åt då iallafall, de blev goda men långt ifrån världens godaste =). Kram

2012-03-27 @ 08:48:01
URL: http://jenniescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0