Söndagskväll

Här sitter jag och planerar våran girls-trip till Stockholm som vi ska göra i maj för att fira Angelicas, och möjligtvis Fridas födelsedag. Sist vi åkte bodde vi på First Hotel Amaranten som var ett jättemysigt hotell. Men jag har kollat runt lite och funderar på om kanske Reisen skulle vara ett annat alternativ. Vi får se hur det blir med det. Vad spelar det egentligen för roll så länge vi alla har roligt? :)
Men jag vill överösa tjejerna med lyx, lyx och lyx! Det är inte varje dag man åker bort och bor på hotell så man vill ju passa på. Samtidigt som det ska passa plånboken. Men som sagt, det är jag som står för planeringen så jag vill inte att vi kommer in på ett rum som har fläckar på lakanen eller en bajskorv i toaletten. ;)

Och jag bara måste tillägga att jag precis fick ett telefonsamtal av Mikaela att våran kära kompis Therese ÄNTLIGEN fött sin lilla son idag. :) Grattis Therese och pappan Markus till eran nya lilla bebis. <3

Nu ska jag dricka en kopp citron-te och sen hoppa i säng. Kl står på 05.00 imorgonbitti för en joggingrunda trots att jag är ledig. Nattinatt :)

Bilderna har jag lånat från First hotels hemsida. :)

Kommentarer
Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

hehe nice, men vad ska ni mer gör i sthlm. ;)



Sv, det kommer gå bra. på en kurs får du lära dig hela dagarna i en riktig bar gör du 5 - 20 drinkar varje kväll. om det inte är en krog ^^



hehe nej verkligen inte. Inte för mig iaf. :) Man vänjer sig att dygnsrytm inte existerar. :) Vart ska du?

2012-03-11 @ 20:40:34
URL: http://xtio.nu
Postat av: BYBELLE.SE

hahahah lilla my? Det har jag aldrig hört förut ;)

2012-03-11 @ 21:31:41
URL: http://bybelle.se/
Postat av: Sweet Atti

Det såg jävla mysigt ut :)

2012-03-12 @ 00:13:43
URL: http://sweetatti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0